Monday, February 6, 2012

azam yang serius!!!

ye. seperti tajuk diatas. saya akan memulakan satu azam dalam jangka masa 3 bulan ni.
apakah?

diet!!!!

bila ibu ngan abah sendiri dah tegur badan ni makin  berisi, mula la gelabah.

abah : ira, kenapa nampak berisi sgt skng ni?
Pembela hati : errr...
abah : abah beli teh orang kampung nanti minum, boleh berak kerap skit

*aku hari2 berak kot even x minum teh2 tu

ok, jadi bila dah diri tersentap dengan teguran terus pada titik  oleh abah, saya rasa perlu membuat sesuatu perbahan yang drastik.

and alhamdulillah saya punya kawan yang selalu saport... terima kasih en basit kerana sangat memahami.. kawan sampai akhirat!

Jadi pagi ni saya mulakan hari dengan semangat baru. bangun2 tolong kemas2 rumah kasi berpeluh sikit. after that ibu panggil sarapan ramai ramai

* ibu  masak nasi lemak.

ok kita mulakan diet esok. bye.

No comments:

Post a Comment