Monday, November 7, 2011

Terus terang atau terus rimas?

salam kepada yang membaca.

salam aidiladha jua. jarang saya menulis. selalunya bila ada benda-benda yang tak boleh diluahkan dengan kata-kata, saya datang sini merepek. - rimas

emm. saya mengalami masalah kerimasan yang melampau dengan seorang lelaki yang baik dan mungkin pada pandangan kawan-kawan saya dia amat baik. 

Tapi hari ini saya telah membuat sedikit stament yang telah mengguris hati dia. bukan sengaja. mungkin disebabkan tekanan kerimasan saya terhadap dia. saya harap dia faham, tapi kalau esok masih lagi merimaskan, mungkin saya harus remove dia di facebook, handphone dan pandangan. 

aduhh.. susah

Nak jaga hati orang, diri sendiri yang tak selesa. maaf kepada seseorang itu. anda tetap kawan yang baik cuma saya perlu ruang saya seperti saya dan kawan-kawan yang lain. 

P/s: Jadi saya harus terus terang atau saya yang akan terus rimas

No comments:

Post a Comment