Friday, August 5, 2011

besar ke lebih besar


salam, tadi saya lihat diri di cermin. omg!!!! tidakkk

ini menunjukkan sintom-sintom kegemokkan! adakah bulan yang mulia ini telah di cemari dengan kegiatan-kegiatan haram sehingga diri ku bukan lagi diriku! huwaa..

sebagai seorang landscape architect, saya memang sudah biasa membina landscape di banggunan-banggunan dan rumah-rumah, tapi pembinaan di organ-organ badan tidak termaktub dalam kerja-kerja seharian dan yang menghairankan lagi, bagaimana semua ini boleh terjadi?!

mengikut analisa yang saya sendiri lakukan keatas organ-organ badan saya, didapati punca utama masalah ini ialah makan yang berlebihan ketika berbuka puasa!

jadi! dengan ini! saya berjanji akan mengurangkan (mengurangkan ye, bukan tak ambil lansung) makan yang berlemak ketika berbuka.



insyaAllah..
mesti buat!

No comments:

Post a Comment